Home » Amateur Transceivers » Yaesu FT-7900

Yaesu FT-7900 Portable Transceiver

 

€ 339.95 incl. BTW

 

Kenmerken

  • Wide Receiver Frequency Coverage
  • Over 1000 Memory Channels
  • WiRES™ Internet Linking Capability
Meer kenmerken
 

Aantal:

 
 

Productomschrijving Yaesu FT-7900

Yaesu FT-7900 Portable Transceiver

De FT-7900E levert 50 Watt op de 144 MHz-band en 40 Watt op de 430 MHz, en is ontworpen voor eenvoudige bediening, samen met hoge prestaties in de sectie ontvanger. De FT-7900E is ideaal voor de actieve radio amateur die een behoefte heeft aan simplex, repeater of FM satelliet-operatie op beide banden maar zonder de complicatie van cross-band repeat mogelijkheid, die beschikbaar zijn op onze FT-8800E en FT-8900E is modellen.


High Power Output
Met een grote 50 Watt vermogen op 144 MHz en 40 Watt op 430 MHz, de FT-7900E bevat ook een voorziening voor drie lagere vermogen, zodat je nooit meer macht gebruiken dan je echt nodig hebt. Het vermogen wordt opgeslagen in de reguliere en Hyper Memory registers, ook

Wide Receiver Frequency Coverage

De FT-7900E biedt ontvanger dekking 108-520 MHz en 700-999,99 MHz (cellulaire geblokkeerd), dus je moet beschikken over een breed scala van toezicht opwinding, waaronder AM Aircraft, openbare veiligheid, overheid, bedrijfsleven, en, natuurlijk, amateur communicatie. De synthesizer stappen die geschikt zijn voor de operationele band worden ook automatisch geselecteerd.
 

Large LCD Display

De grote, verlichte LCD-scherm op de FT-7900E zorgen voor een uitstekende zichtbaarheid

One-Touch

Vijf frontpaneel toetsen kunt volledige transceiver configuratie-status worden opgeslagen voor gemakkelijke één keer herinneren. Dus je kunt instellen favoriete frequenties in elke operationele band, met inbegrip van de enige ontvangen bands, en dan herinneren ze met een enkele druk op de knop!

Over 1000 Memory Channels

Ongelooflijke geheugen kanaal capaciteit van de FT-7900E omvat registers voor meer dan 1000 kanalen, elk geschikt voor het opslaan van een 6-karakter Alpha-numeriek label. En de geheugens kunnen worden opgeslagen in elk van de 20 beschikbare geheugen groepen; een bepaalde geheugenplaats kunnen ook worden opgeslagen in meerdere groepen, indien gewenst.
 
YSK-7800 Remote Mounting Kit (option)

Met behulp van de optionele YSK-7800 Scheiding Kit, die zowel bekabeling en een beugel voor het voorpaneel afstandsbediening bevat, kunt u het voorpaneel van de FT-7900E's monteren op dashboard van de auto, dan bergen lichaam van de radio's onder de stoel of op een andere handige , out-of-the-way locatie. De kabels zijn ongeveer 20 voet (6 meter) lang.
 

WiRES™ Internet Linking Capability

De FT-7900E's DTMF signalering mogelijkheid voorziet eveneens in een gemakkelijke toegang tot Yaesu's DRADEN (Wide-dekking Internet Repeater Enhancement System) Internet koppelen knooppunten, evenals andere koppelen systemen die een DTMF-reeks voor toegang vereisen.
 

Kenmerken

  • Five One Touch Hyper Memories
  • 1000 Memories
  • Frequency range : TX 144-146 MHz/430-440 MHz
  • Output : VHF: 50 W/20 W/10 W/5 W | UHF: 45 W/20 W/10 W/5 W
  • 50 Watts Output (45 Watts on 430 MHz)
  • Backlit DTMF Mic
  • Large Omni-Glow™ Alpha Numeric LCD
  • CTCSS Encode-Decode
  • DCS Encode-Decode
  • Smart Search
  • 1200-9600 bps Packet Jack
  • Menu customization
  • ARTS™ Auto-Range Transponder System

Inhoud verpakking

  • 1 x Yaesu FT-7900 Transceiver
  • 1 x Microphone
  • 1 x Mounting Bracket with Fixing Screws
  • 1 x Installation Cables
  • 1 x Power Cord
  • 1 x User Manual in English

Kenmerken Yaesu FT-7900 :

Fabrikant:
Yaesu
Artikelnummer:
YFT7900
Levertijd:
2-4 Werkdagen
Carrier power:
VHF: 50 W/20 W/10 W/5 W | UHF: 45 W/20 W/10 W/5 W
R.F. Gain:
Yes
Mic Gain:
Yes
CTCSS:
Yes
DCS:
Yes
Beep functie:
Yes